Retningslinjer for frakt

Fraktpolicy – Sögne Home

Sist oppdatert: 15.03.2025

1. Fraktkostnader

Fraktkostnadene beregnes automatisk i kassen, avhengig av leveringsadresse og valgt fraktmetode. Vi tilbyr flere fraktalternativer for å imøtekomme dine behov, og fraktprisen vil vises før du fullfører bestillingen.

2. Leveringstid
Vi gjør vårt beste for å sende bestillingene så raskt som mulig. Leveringstiden vil variere avhengig av destinasjon og fraktmetode.

  • Standard levering: 2-5 arbeidsdager

Vennligst vær oppmerksom på at leveringstiden kan variere under høytider eller på grunn av uforutsette omstendigheter. Vi vil informere deg dersom det skulle oppstå forsinkelser.

3. Leveringsmetoder
Vi tilbyr levering til valgfritt hentepunkt. Hentepunkt velges i kassen før betaling.

4. Frakt til utlandet
Vi tilbyr fraktalternativer til hele verden. I visse land vil det kunne forekomme tillegg for skatt og avgift ved henting av pakke. 

5. Sporingsinformasjon
Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingsnummer slik at du kan følge pakken din. Vennligst merk at sporingsinformasjonen kan ta opptil 24 timer å oppdatere etter at pakken er sendt.

6. Leveringsproblemer og forsinkelser
Vi kan ikke holdes ansvarlige for forsinkelser forårsaket av eksterne faktorer, som værforhold, streik eller andre uforutsette hendelser. Hvis pakken ikke er mottatt innen den oppgitte leveringstiden, vennligst kontakt oss for hjelp.

7. Feil adresse
Hvis du har oppgitt feil adresse ved bestilling, kan det føre til forsinkelser i leveringen. Det er ditt ansvar å sørge for at all informasjon er korrekt ved bestilling. Hvis du oppdager en feil adresse etter at bestillingen er sendt, vennligst kontakt oss umiddelbart. Vi kan ikke holdes ansvarlige for tap eller forsinkelser som følge av feiladresse.

8. Retur og bytte
Se vår returpolicy for informasjon om hvordan du kan returnere eller bytte varer dersom du ikke er fornøyd med kjøpet.

9. Ansvarsfraskrivelse
Vi er ansvarlige for å levere varene til den oppgitte adressen innen den avtale perioden. Når varene er levert til transportør, overtar transportørens ansvarsforhold. Vi kan ikke holdes ansvarlige for tap eller skader som skjer under transporten.

10. Kontaktinformasjon
Hvis du har spørsmål om frakt eller leveringsprosessen, er du velkommen til å kontakte oss på:

Sögne Home
post@sognehome.no
Birkedalsveien 80, 4640, Søgne

Fortsett handelen!

Alle produkter